Wednesday, July 14, 2010

~$h!fT~

kenape ek dgn shift???hahaha...kowg tau x???mst la kowg xtau kn sbb aku x cter pun ag...klo kowg da tau wat ape aku tulis kn???hahaha...tp nk tulis gk!!!

oleh kerana bilngan student kat sini semkin bertmbah,so aku, moon, iris, ayu leha n anis(from machester universty) kne la msuk shift...mle2 ase besh sgt yela first time....excited la kot...excited ker???hehe...bole la thn excited...actually aku pun x phm fungsi shift nie...alsan y diberi ialah xnk pharmcy crowded...tp kteowg nie je y kje ptg, n y len divided jer...x ke pharmcy 2 pnuh jgk???cbe ko pk???kowg pk x???xnk pk pun xpe...aku x mrah....aku sje je nk uji minda kowg...hahaha...dengan kebijaksanaan aku, aku ckp la kat abg saipul, x mcm crowded jgk ke???mcm sme jer...agpun ptg x la byk ptient...pg je...peak hour kul 10 pg...pas2 dy pun berfikir la sejenak...10 minit kemudian....

S: lella......
E: ermmm....np???
S: esok msuk pgi le??? 7-2...
E: ok la....klo lmbat skit xper???
S: xle...ptg markah...
E: lalalalalala.....whatever...

so ari nie, aku pun msuk la pg...even mengantuk gile la kan...tpgagahkn dri jgak....huhuhu...pnat sgt2 ditmbah2 dengn skit pwot nie...wahahahaha...ase nk nges...ari nie mood aku mmg x bp bek...mcm nak mrah jep...tp aku cntrol la....(hahaha..cntrol ayu la kot) tp dlm ati ase mcm nak cepuk2 je kpla owg....kahkahkah!!!giler jhat aku nie...tp x la jht sgt kot...bek la jgak....hahaha....

oleh kerana kje pagi so kene la wat repacking ubat...wat potassium permanganate ngn repack aqueous cream 60gm....best kje pg sbb ada K.Oya...hehehe....aku pack cream so pg2 aku da wat bising da...hahaha...menceriakan suasana pagi...bru la happening....ble nak pack cream dlm container dy knela pndai2 bajet kan nnt short plak, so aku pun ketuk la container 2 kat meja...mmg bising la...mcm owg wat rumah...(tp pack cream je kot) hahahaha.....

ok la...aku mcm da ngntuk plak....nnt aku citer ag...ble aku da ngntuk mle la x le nak pk...nnt kowag kne blaja bhasa alien plak...hehehe...selamt mlm semua...sweet dream!!!

No comments:

Post a Comment