Monday, June 28, 2010

..............................

Da lama asenye x tulis ape2 dlm blog nie...ngeee..ngeee...mgu nie da msuk mgu ke2 aku diserang batuk n selesema....HUHUHu...dugaan y hebat dr Allah u hambanye y lemah nie...Batuk sehingga menyakitkan dada aku...kdg2 ader terasa sesak nafas juga...subahanaalllah...kuasa Allah..bru diberi dugaan kecil sebegini...hidungku mula berair2...kdg2 block juga dlm hidung...smpai kdg2 sukar u nfas...badan nie rase lemah sgt2 tp terpakse juga digagahkn u ke kerja...ye la sakit ni, lg kte lyn.lg la melaratnye kan...walaupun x larat tp aku gagahkn kaki aku nie melangkah juga ke tempat kerja...huhuhu...nubat batuk da aku makn tp hasilnye suara plak hilang...bila la nak betul2 sihat nie???nak wat kerja pun payah dengn keaadaan mcm nie...

doktor bg ubat benadryl u btuk, tp x jln gk...so aku wat initiatif bru mkn ubat btuk cap ibu dan anak...hehehe...kte tgu je la keberkesanannye k...

u selesema...aku makan piriton..hmm nmpaknye kne tukar ubat nie...
then aku mkn clarinase...msih xde perubahan...truk plak jdnye...
jd dengan initiatif dan kepakaran aku dalm bidang pharmacy ni(cheewwah) puji diri sendiri plak...hehehe...
sempat lg 2 nak puji dri sendiri, hingus da la tengah meleleh-leleh nie....
eeee...gerly....
so aku akn try mkn actifed n use afrin nasal spray...
doa2kn la aku cepat sihat k.....
huhuhu...
k la...
hingus ni lju plak kuar...xlrt aku nk than dy...huhuhu...
bye2...

No comments:

Post a Comment