Wednesday, June 30, 2010

.::.kerana "R".::.

hehehe...mst tertanya-tanyakn kenapa denagn "R"??? Asenye semua pun da tau y aku nie x reti la nak sebut "R"..kalo suh aku pgl cnfirm la ayam 2 tak toleh pun kan aku...hahahaha...jeling pun ayam 2 xnak...yelah pgl ayam mcm nak terberak kot...ye ker???

alkisahnye da ader ala staf2 kat selangor nie tnye ella nie x kecik ati ke kteowg slalu ejek???bese la kan lumrah alam...disebabkan aku nie teror sgat ckap "R" 2 la bunyi dy pelik sgt 2...teror ke??sowi la klo ayat aku ni tungang langgang...ye la hingus maseh meleleh2 nie ader ati nak tulis panjg2...tp xpe la kan nnt le lap...shreeeeeetttt.....eeeeyeiiiikkk!!!!!!!!!!!!

balik pader tjuk kite 2...kcik ati ker???x pun...just sedih je...ye la owg len kan bole sebut R dengan senag ati tpi aku ase mcm nak terbelit2 lidah aku nie...apakah???aku je la tau mcm ane asenye kn sebab aku y xle sebut R...hahaha.....memg aku je la pun owgnye...

bole plak ader abang 2 offer kat aku kalo le sebut "ferrero rosche"(lantak je la ejaannye salh...mls la nak bukak dictionary...ader ke??) dy nak belanje choc 2 selama sebulan....BLINKKK....BLINKKKK....bestnye...tp memandangkan keaadaan aku y nazak nak sebut R nie agknye tinggal angn2 je la kot....tp sebenarnye aku xkisah kot sebab kat umah aku byk choc 2....hahaha...kejam kn???aku xkesah pun klo xdpat!!!hahahahaha...

susah jugak nak sebut R nie...bile ader je perkataan huruf R y aku sebut msti dowg gelak...hahaha..tp aku ase mcm sdp je...(perasan la plak...xde owg puji so aku je la puji..)cian aku kn???xreti sebut R plak...nseb bek CHOMEL...hahahaha...COMEL KER???comel la gak kan...klo nak dibandingkn dengan lisa surihani..comel la dy skit dr aku...skit je la...hahaha...tp klo kowg segan nak ckap kat aku y aku nie cmel, xpe k...le puji je dlm hati...(mlm nie ader perasaan PERASAN terlebih plak...)hahaha....

bye2....

No comments:

Post a Comment